Rulltrappan Rullar Och Jag Plågas Av Musik Som Söver

imorgon...
imorgon mina kära vänner ska jag gå och klippa mig, det blir säkert förjävligt för det är hos någon jävla random frisör i linné. men med modet uppe och lusten inne ska jag ta mig ditt för att få någon ordning på den här skit frisyren jag har nu.
jag kan väl typ ladda upp en bild eller två för dom nyfikna stackarna som har flytt landet.
annas knallar det och går, solen är kommen och det är förengång skull rätt gött. fast jag saknar några vildkatter.. (gäsp, jag är trött) det blir nog fint, håret alltså kort i nacken bla bla bla...  INTE SNAGGAT. det gör jag sen om det blir riktigt jäval dåligt. ångest tänk om hon får för sig något (frisören alltså) hatar att klippa mig! sitta där i en stol med en kvinna som tycker det är "mysigt" med hår... usch sånna borde sjuktas eller iaf låsas in någonstans i en öknen ..eller två... tip tip tip yeah
 

Kommentarer
Postat av: amanda

hej fille! oh yes du måste ladda upp bild. kort i nacken med lite längre lugg eller? hade vart skitsnyggt tror jag. puss o krma o sånt

2008-04-24 @ 12:37:54
Postat av: filish

hahaha det va så calle klippte sig!
hon var någon typ av inde brud, hon som klippte oss, hon hade jobbat på emmaboda och grejor mitt blev mest kort överallt fast iof lite längre lugg fast inte jätte mycket längre

2008-04-24 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0