Danger! High Voltage

Snart kommer AMANDA STÖDE-MAN hem, igen.. och då börjar följande lagar att gälla, igen...

Amanda, Filips livs dödare.

1. Amandas ord är Filips lag.
2. Amanda har och är alltid rätt, Filip rättar sig efter det.
3. Om Amanda skulle hamna på en öde ö skulle hon inte välja att vara där med Filip.
4. När Amanda vill att Filip ska bli sur blir Filip bara ledsen och börjar gråta. Då blir Amanda sur.
5. Amanda är känslokall och saknar empati jämt emot Filip.
6. Amanda berättar aldrig hemlisar för Filip, men berättar gärna Filips hemlisar för andra.
7. Ibland försöker Filip finna egna vägar men Amanda ser alltid till att dom leder till henne.
8. Amanda presenterar folk för Filip som han egentligen inte borde lära känna.
9. Amanda vill bestämma och det gör hon, när Filip får göra jobbet.
10. Amanda är en Bitch och Filips hennes slav.
  
Det ska verkligen bli härligt att se dig igen!

Kommentarer
Postat av: amanda

fillefille, jag ska skriva ett blogginlägg enbart om dig!
snart ses vi min vän

2008-05-29 @ 15:57:13
URL: http://nocomprendo.blogg.se
Postat av: Fillefille

Jag kommer känna mig hedrad!
Det kan du ge dig fan på att vi ska haha

2008-05-29 @ 16:55:28
URL: http://rat.blogg.se
Postat av: amanda

fille min fille, nu är jag åter på svensk mark!! hur ska du fira midsommar ikväll? puss

2008-06-20 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0